2009年7月6日星期一

Something New - 新的旅程

Didn't understand
(我不明白)

That anthing can happen
(任何的事情都可能發生)

I never believed in
(我從不相信)

What I couldn't see
(我所看不到的)

I know that something has changed
(我知道事情有了變化)

Never felt this way
(從來沒有這樣的感覺)

And right here tonight
(就在今晚)

This could be the start of something new
(這是全新的旅程)

It feels so right
(感覺如此美好)

To be here with you
(和你一起)

And now I'm lookin' in your eyes
(現在我看到你的眼里)

I feel in my heart
(我從心底感覺到)

The start of something new
(全新的旅程已經開始了)


Now who'd have ever thought that
(誰又曾預料到)

We'd both be here tonight
(今晚我們會在此相遇)

And the world looks so much brighter
(世界看起來更加明亮)

With you by my side
(有你在我的身邊)

I know that something has changed, never felt this way
(我知道事情有了變化,從來沒有如此感受)

This could be the start of something new
(這是全新的旅程)

It feels so right to be here with you
(和你一起感覺是那么美好)

And now lookin' in your eyes
(而現在,看著你的眼睛)

I feel in my heart
(我從心底感覺到)

The start of some thing new
(全新的旅程已經開始了)

I never knew that it could happen till it happend to me
(直到美夢成真,我才確定它的存在)

I didn't know it before but now it's easy to see Oh
(以前我不知道但是現在卻顯而易見)

沒有留言:

發佈留言